ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΣ
Βουλευτής Λακωνίας
Καλώς ορίσατε στην ιστοσελίδα μου

«Η ιατρική επιστήμη είναι για μένα ο βιωματικός μου χώρος. Μέσω αυτής προσπάθησα να υπηρετήσω τις αρχές και τις αξίες του ανθρωπισμού, της προσφοράς στον άνθρωπο, στο κοινωνικό σύνολο. Με αυτήν διατήρησα ζωντανή και αυθεντική  τη σχέση μου με τον τόπο μου.

Με αυτήν  ακολούθησα τον δρόμο της πολιτικής. Άλλωστε,  βαθιά πεποίθησή μου είναι πως η ιατρική και η πολιτική οφείλουν να έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Τη μέριμνα για τον πολίτη, για την κοινωνία.»

Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2019

Ερώτηση Λεωνίδα Γρηγοράκου, βουλευτή Λακωνίας ΔΗΣΥ προς τον Υπ. Υποδομών και Μεταδορών. Πέμπτη, 31/1/2019



Κ.Ο. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΑ.ΣΟ.Κ. – ΔΗΜ.ΑΡ.
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

Α.Π. 5217  31/01/2019
Αθήνα, 31/1/2019

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό:
- Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστο Σπίρτζη


Θέμα: «Απαγόρευση της κυκλοφορίας μηχανοκινήτων οχημάτων βάρους άνω των 3,5 τόνων στο τμήμα Α/Κ Τεγέας του Α/Δ Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα μέχρι τα όρια του χωριού Κλαδάς της εθνικής οδού 39 Τρίπολη – Σπάρτη – Γύθειο»

Σύμφωνα με την με αριθμό ΔΝΣγ/οικ.70849/ΦΝ 393/6-1-/2017 απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 3769/τ.'Β/26-10-2017 με θέμα “Καθορισμός και σήμανση οδών οι οποίες χρησιμοποιούνται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας και στις οποίες επιβάλλεται απαγόρευση της κυκλοφορίας” καθορίστηκαν οι οδοί στις οποίες επιβάλλεται η απαγόρευση κυκλοφορίας μηχανοκινήτων οχημάτων βάρους άνω των 3,5 τόνων.
Στις οδούς αυτούς περιλαμβάνεται και το τμήμα Α/Κ Τεγέας του Α/Δ Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα μέχρι τα όρια του χωριού Κλαδάς της εθνικής οδού 39 Τρίπολη – Σπάρτη – Γύθειο.
Η παραπάνω εξέλιξη βρίσκει αντίθετους τους κλάδους των επαγγελματιών που θίγονται από την προαναφερθείσα απόφαση. Και αυτό επειδή η εν λόγω εθνική οδός, συνολικού μήκους 102 χιλιομέτρων, παραμένει κατά 35% μικρότερη από τον κλάδο Λεύκτρο – Σπάρτη του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και προτιμάται από τους χρήστες λόγω της σχετικά καλής κατάστασής της, του χαμηλότερου οικονομικού κόστους (απουσία διοδίων, μειωμένη δαπάνη καυσίμων) αλλά και του μειωμένου χρόνου για να φτάσουν στον προορισμό τους.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  1. Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβεί, ώστε να αρθεί η αδικία και να αναστραφεί το αρνητικό οικονομικό κλίμα που δημιουργείται;
  2. Προτίθεται να εφαρμόσει το μεταφορικό ισοδύναμο στον κλάδο Λεύκτρο – Σπάρτη με κατεύθυνση την Τρίπολη, κάτι ανάλογο αυτού που ήδη εφαρμόζεται στα νησιά, τουλάχιστον για τους επαγγελματικούς κλάδους;
  3. Υπάρχει κάποιος μεσοπρόθεσμος σχεδιασμός αναβάθμισης της εθνικής οδού 39 Τρίπολη – Σπάρτη – Γύθειο σε αυτοκινητόδρομο;


Ο ερωτών Βουλευτής



ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΣ