ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑΚΟΣ
υπ.Βουλευτής Λακωνίας
Κίνημα Αλλαγής - ΠΑΣΟΚ 
Καλώς ορίσατε στην ιστοσελίδα μου

«Η ιατρική επιστήμη είναι για μένα ο βιωματικός μου χώρος. Μέσω αυτής προσπάθησα να υπηρετήσω τις αρχές και τις αξίες του ανθρωπισμού, της προσφοράς στον άνθρωπο, στο κοινωνικό σύνολο. Με αυτήν διατήρησα ζωντανή και αυθεντική  τη σχέση μου με τον τόπο μου.

Με αυτήν  ακολούθησα τον δρόμο της πολιτικής. Άλλωστε,  βαθιά πεποίθησή μου είναι πως η ιατρική και η πολιτική οφείλουν να έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Τη μέριμνα για τον πολίτη, για την κοινωνία.»

Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2018

Σχόλιο Λ.Γρηγοράκου, υπεύθυνου Κοινοβ. Τομέα Παιδείας της ΔΗ.ΣΥ. για τις αλλαγές στο ΓΕΛ σε σχέση με τα εξεταζόμενα μαθήματα και τον τρόπο εξέτασης.12.10.2018


Σχόλιο Λεωνίδα Γρηγοράκου, υπεύθυνου Κοινοβουλευτικού Τομέα Παιδείας της  Δημοκρατικής Συμπαράταξης για τις αλλαγές στο Γενικό Λύκειο σε σχέση με τα εξεταζόμενα μαθήματα και τον τρόπο εξέτασης

Αθήνα, 12 Οκτωβρίου 2018

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων έχει μετατραπεί σε ένα Πειραματικό Εργαστήρι. Οι ανερμάτιστες πολιτικές των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ αποτελούν συστατικό στοιχείο αυτοσχεδιασμών στον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης.

Με ισχυρή δόση λαϊκισμού εξαγγέλλει αποσπασματικές, αντιφατικές και αλλοπρόσαλλες αλλαγές. Αντί να αντιμετωπίσει με σοβαρότητα και υπευθυνότητα τα μεγάλα προβλήματα της πρωτοφανούς υστέρησης που εμφανίζει το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας, καταφεύγει σε ενέργειες χωρίς στοιχειώδη συνοχή.

Μοναδικό μέλημα της πολιτικής ηγεσίας είναι να εμφυσήσει περαιτέρω στην Παιδεία λογικές ήσσονος προσπάθειας.

Στην πραγματικότητα, οι αλλαγές που δρομολογεί εδώ και τρία χρόνια η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ αντιστρατεύονται τη ζωτική ανάγκη αναβάθμισης του εκπαιδευτικού μας συστήματος, αδιαφορώντας για τη συσσώρευση των αδιεξόδων.

Οι μεγάλες τομές που απαιτούνται στον χώρο της Παιδείας δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν από εκείνες τις δυνάμεις που βρίθουν ιδεοληπτικών εμμονών και αγκυλώσεων και είναι επιρρεπείς στις λαϊκίστικες συνταγές. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να πειραματίζονται, χωρίς στοιχειώδη σοβαρότητα και υπευθυνότητα.